Pomoc při reklamací Apple

Doporučení při uplatnění záruky Apple.


  • V případě že je doklad vystaven na firmu resp. na IČO záruka je ve smyslu obchodního zákoníku 1 rok / 12 měsíců /
  • V případě uplatnění reklamace na výrobek do 12 měsíců je protokol o opravě současně odborným posouzením výrobku autorizovaným servisem.
  • V případě že jde o pozáruční opravu je protokol o opravě současně smlouvou o dílo.
  • V případě že zákazník zakoupil zařízení na Slovensku které je v druhém roce záruky, ale jeho původ je mimo SR musí zařízení reklamovat u svého prodejce.


V případě že je iPhone v 1. roce záruky zpravidla není nutné doložit doklad o koupi, ale neplatí to vždy. Apple si vyhrazuje právo takový doklad v případě nutnosti požadovat. Pokud ho zákazník ztratil, nebo zařízení dostal jako dárek a už nemá možnost tento získat, záruka mu bude uznána pouze v případě, že mu ji uzná firma APPLEOverenie záruky.


Při předávání iPhonu do servisu je třeba abyste vypnuli na svém zařízení funkci Find My iPhone


Odblokování Apple ID je možné pouze přes Portál pre vytvorenie a správu vášho AppleID účtu nebo na Apple phone support: +420 800 700 527 Naše servisní středisko tuto službu neposkytuje.



CO SPOLEČNOST APPLE UDĚLÁ V PŘÍPADĚ ZÁRUČNÍ REKLAMACE?


Pokud v rámci této záruky podáte platnou reklamaci, společnost Apple dle svého výběru:


  • opraví produkt Apple pomocí nových nebo již použitých dílů srovnatelných s novými díly, pokud jde o výkon nebo spolehlivost; nebo
  • vymění produkt Apple za produkt, který je alespoň funkčně srovnatelný s daným produktem Apple a který se skládá z nových nebo již použitých dílů srovnatelných s novými díly, pokud jde o výkon a spolehlivost.


V případě, že bude produkt nebo jeho součást vyměněna nebo vám bude poskytnuta finanční náhrada, jakákoliv náhradní položka se stává vaším vlastnictvím a vyměněna položka nebo položka, za kterou jste získali finanční náhradu, se stává vlastnictvím společnosti Apple.


Na náhradní součást nebo produkt, případně opravený produkt Apple se vztahuje zbývající záruka původního produktu Apple nebo devadesát (90) dnů ode dne výměny nebo opravy, podle toho, která záruka vám poskytne delší pokrytí.


Tato záruka se nevztahuje: a) na spotřební součásti, jako například baterie nebo ochranné vrstvy, které po čase zeslábnou, za předpokladu, že porucha nevznikla v důsledku nedostatku materiálu nebo zpracování; b) na vizuální poškození včetně, nikoli však výhradně, škrábanců, prolákliny nebo poškozených plastů na konektorech; c) na škody způsobené používáním s jiným produktem; d) na škody způsobené nehodou, špatným zacházením, nesprávným používáním, kontaktem s tekutinou, ohněm, v důsledku zemětřesení nebo jiných vnějších faktorů; e) na škody způsobené provozem produktu Apple v rozporu s uživatelskými příručkami, technickými specifikacemi a dalšími zveřejněnými pravidly užívaní produktu Apple; f) na škody vzniklé při servisu (včetně aktualizací a rozšíření) prováděném jinou osobou jako zástupcem společnosti Apple nebo autorizovaným poskytovatelem servisních služeb společnosti Apple ( "AASP"); g) na produkt Apple, který byl upraven s cílem pozměnit jeho funkčnost nebo vlastnosti bez písemného souhlasu společnosti Apple; h) na vady způsobené běžným opotřebením v důsledku používání nebo jiné chyby v důsledku běžného časového opotřebení produktu Apple; nebo i) pokud bylo některé sériové číslo z Produktu Apple odstraněny nebo zničeny; nebo j) jestliže byl produkt ukraden nebo pokud se společnost Apple oprávněně domnívá, že produkt je ukraden, na základě informací poskytnutých orgány činnými v trestním řízení.


V případě, že požadujete servis v zemi odlišné od země koupě produktu Apple, společnost Apple může opravit nebo vyměnit produkty a jejich součásti za srovnatelné produkty a součásti, které splňují místní normy.


Zařízení, které jsou posílány do servisu přepravní službou musí být řádně zabaleny, nejlépe v originálním obalu včetně příslušenství, u zařízení musí být přibalen záruční list, dodací list nebo faktura. C.C.C. s.r.o. neručí za přepravu zařízení které nejsou originálně zabaleny a nemůže uznat záruku pokud dojde k jejich poškození při přepravě.


Potřebujete pomoc?


Získejte všechny informace o podpoře od společnosti Apple na jednom místě:


www.apple.com/sk/support


Telefonická podpora:


+420 800 700 527 telefonická podpora v českém jazyce.


0800 004640 telefonická podpora v anglickém jazyce.


čísla telefonické podpory na celém světě www.apple.com/support/contact/phone_contacts.html


Jakékoliv otázky a připomínky posílejte na adresu apple@ccc.sk


Užitečné odkazy:


Databáza kradnutých iPhonov v Českej republike


Databáza ukradnutých Apple zariadení na Slovensku


Spoznajte svoj iPhone


Kde nájdem sériové číslo


Pomoc s nabíjanim iPhone iPad


Nájsť môj iPhone


Pomoc s kódom zabudnuté heslo alebo zablokované zariadenie


Overenie záruky


Výdrž batérie


Provozovatel e-shopu

Cinema, s.r.o.
Nádražní 100, 739 91 Jablunkov
+420 607 340 469
info@vas-mobil.cz
Po-Pi: 09:00 - 16:30
  So zavřeno
ICQ 385655986
Facebook

Lajkuj na facebooku